Kvällstips mot käk-knäck, choklad mot halstabletter o kan man stämma stjärnorna i det blå?

Kvällens tips… Om man nu nödvändigtvis måste sträcka ut käken för att man gnisslat tänderna… Börja luuuuugnt o försiktigt.. Annars säger det ”KNÄÄÄÄCK” i käken.. å sen gör det ont och man sluddrar när man pratar.. *ajj*

Imorrn spelar Brynäs i Cloetta mot Linköping… Hmm… Cloetta mot Läkerol… Vem vinner..? *garvar* Läkerol får ju tydligen folk att snacka men jag hoppas det spelas hockey också.. Sen kan Cloetta-boysen såsa runt på chokladstinna ben bäst de vill.. 😛 Vadå? Jag är inte elak, jag är sarkastisk.. Jag vet det för det fick jag veta genom ett bloggtest på nätet.. *garvar*

Åååå-å-å-på-fredag-är-det-dags-för-VHC!!!! Oooooiiihh!!! 😀

Förresten undrar jag om man kan stämma tjejtidningens astrolog om det som står i horoskopet inte stämmer? Jag tror inte det va…? Lite synd.. 😛

*suckar trött* Tänk att jag har så ruskigt dålig disciplin när jag ska lägga mig i tid.. Men det är ju för att det är så tråååååkigt! *fnissar lite o stavar fel på ‘lite’..*

Kommentera

