För-å nackdelar med byxor med å utan långkalsonger åsså två dagens

För-och nackdelar med för stora byxor..
Fördelar; Jag får plats med långkalsonger under när jag står i ishallen, jag känner mig oerhört duktig (eftersom jag tydligtvis tränat så bra att jag reducerat mina fettnivåer runt midjan) och jag kan äta godis tills det sprutar ur öronen på mig eftersom jag känner mig så duktig.. *garvar*
Nackdelar; När jag inte står i ishallen (o således inte har långfilsingar på mig) så tappar jag byxorna.. nästan.. Det är iaf inte särskilt tjusigt (eller praktiskt) med en fem centimeter stor glipa mellan midja och byxlinning..

Dagens sökningar (så här långt):

Gummistövlar Inga överraskningar där inte.. 😀
Pungråtta Undra egentligen vad det är folk är ute efter när de söker på just pungråtta?
Huliganer Förståeligt… eh.. kanske..
Ansökningsintervju Nån sån var det ett tag sen jag var på o jag undrar när jag skrev om det senast.. *guldfisk*
Värmdö Hockey Ajdå! 😛 Betyder det att nån VHCare (förutom de jag redan känner till) har hittat hit? Välkommen isf! 😀
Johan Nilven Lite petimeter kanske, men Johan Nilvé Fast den som sökte på Nilven verkar ju ha hittat hit iaf… 😀

Dagens mysterium – Vart har alla bilar tagit vägen?? I vanliga fall brukar det krylla av de på min lunchpromenad… idag kunde jag räkna till två stycken!? Är det stora miljödagen idag eller..?

Edit: En liten parentes bara… Vad roligt det blev med en massa färger! ….det är kul att tagga.. 😀

Kommentera

