Matchanalys för VHC, bra för Brynäs o får man skratta åt budkillar som inte tar sig ut?

Hmm… Nynäs har två förluster på raken.. Kan bli tufft på fredag alltså.. Men först är det vinst för VHC ikväll mot Gnesta.. Och förhoppningsvis för Nynäs mot Skå.. För vinner de idag (Nynäs alltså) så är de inte lika revanschsugna så då slappnar de av lite och vaknar inte förrän VHC vunnit över dem.. *garvar*

Kvällens motstånd då.. *surfar in hos Gnesta* Hmm… snittålder 21.. VHCs snitt 20 (egentligen 19,8 men hallå..)
GIKs yngsta är 17, våra yngsta 18, i båda lagen är 27 år äldst. Inte för att åldern betyder så där fasligt mycket (nånstans) men som sagt.. jag gillar siffror.. *garvar* De har fyra 88:or, vi har 10..  😀 
Kollade ”bus-ligan” också, hrm…. säger inget mer om det då.. *visslar oskyldigt*

Och det här bådar gott inför framtiden för Brynäs! Länk

Nä, nu måste jag koncentrera mig på mina jobbsiffror.. Visst kan jag göra fler saker samtidigt, men nån måtta får det faktiskt vara!

Skrattar lite i smyg åt budet som har problem att ta sig ut genom dörren… *fniss*

Kommentera

