Springande tid, error på bloggen o skratt å gråt är närbesläktade när det gäller trötta jaget..

Tiden springer, jag hinner inte riktigt med… Inser att jag än en gång kommer få sitta här till sent ikväll… Inte kul! Men men, lite extra tid att plocka ut sen.. Skönt! 😀 Så! Positivt tänkande! Fast jag envisas med att stänga ner alla ‘fönster’ för att vila ögonen på snyggingen som finns på mitt ‘skrivbord’… *ler* Nåja.. Mycket lite att göra åt arbetsbördan.. därför… När alla har gått hem sen, i med pådden, lyssna på eh… *svårt att välja ju!* nåt… och jobba tills jag inte orkar mer, eller tills jag börjar gråta… Får se vad som kommer först… *ler* Just nu känns tårarna rätt långt borta, men med trötthet och flamsfniss kommer de… 🙂

Hmm… en halvtimme kvar på ordinarie arbetstid, då brukar folk börja smyga hemåt.. he he… Snart blir det pådd för hela slanten och förhoppningsvis går det mycket fortare att jobba.. 😀

Tjohej på en stund! 😀

Kommentera

