Hannula försvinner, Sjarapova nitar snorungar o jag blir som Ferdinand i ishallen..

Trist med Hannula, hoppas han mår bättre snart och kommer igenom det han behöver gå igenom, och att han har allt stöd han behöver.. Hmm… jag upprepar mig visst.. *ler*

Behöver vila ögonen på nåt annat en stund känner jag… Blir helt knäckt av allt jobb.. det börjar bli för många stora projekt på en gång.. Hallå!? Jag är bara en person ju! Dessutom väldigt mycket mindre än mina kollegor! Och jag drunknar snart!

Får ‘vila’ imorrn iaf.. I ishallen, med kameran framför näsan.. då blir jag som Ferdinand och bara njuuuuuuter.. Kopplar bort allt och ler fånigt för att jag älskar att stå där och höra ljuden av slipat stål mot isen, puckar o spelare mot sargen, kylan som biter i kinderna… Folk snackar om spa och yoga… Att stå där i ishallen, det är terapi för själen! 😀

Sjarapova… en tjej med krut i! Härliga takter! 😀

Och så fort jag tänker sätta igång med mitt *svär* projekt så ringer den där *svär igen* telefonen och folk ringer fel… ”Välkommen till X” svarar jag och de frågar.. ”Har jag kommit till OK?” *skakar på huvudet o himlar med ögonen* Absolut! Det var därför jag svarade ‘Välkommen till X’ … *suck* 😛

Åsså är kaffet slut igen… 😦

Kommentera

