Västernorrlands mest hängivna VHC-bloggsbesökare var fejk, Brynäs vill inte ha Bommen o tandlöst Tre kronor charmar.. :)

Määääh! Jag som blev så glad! 😦 Trodde jag hade ett riktigt stort VHC-bloggenfan, men efter en del efterforskningar (o tro inte att min bredbandsleverantör hjälpte till nä) så insåg jag att den som suttit i Västernorrlands län och läst o läst o läst… Det var jag..! *asg* Nåt vajsing på statistikmätarn tro..? Så nu vet jag ju ingenting om vem som läser eller nåt… Irriterande att vara så här nyfiken av sig.. *garvar* Jaja, det är väl bara ta det för vad det är.. 😀

Olika bud om hur saker och ting egentligen gick till igår vid evakueringen i Läkerol Arena.. Länk På Brynäs egen sida står det ingenting (finns väl egentligen inget att skriva om..)

Boumedienne är hett villebråd vad det verkar.. HV71 ger sig in i jakten tillsammans med de andra. Det pratades tidigare om att Brynäs var intresserade, men om man lyssnar på ”läktar-experterna” så är det inget som är särskilt välkommet.. Och enligt ABs artikel är det helt sant också.. Brynäs är inte intresserade.. Varför skulle de vara det? Laget ser väl bra ut som det gör? Eller..? Jag vet inte just nu… jag är trött och har hela magen full av skvalpande kaffe… (ska nog hämta en kopp till..) Länk

Yes!! Både Hedström och Jonsson spelar idag! 😀  Det har ju ”konstaterats” tidigare (av såna som tydligen känner mig bättre än jag själv.. *ironi*) att jag inte är riktigt riktig… så därför kanske det inte är så konstigt (?) att jag tycker att Robin Jonssons tandlösa leende är oerhört charmigt.. *garvar* Kolla själva.. Här!

One Comment on “Västernorrlands mest hängivna VHC-bloggsbesökare var fejk, Brynäs vill inte ha Bommen o tandlöst Tre kronor charmar.. :)”

  1. […] Jag måste nog be om ursäkt litegrann.. För det här inlägget —> “Västernorrlands mest hängivna VHC-bloggbesökare var fejk…” Det var inte meningen att kalla dig/er för fejk… Men ibland blir det knas på tekniken.. Faktum är, att det kanske inte alls stämmer på statistikmätaren.. Var folk kommer ifrån eller hur länge de läser.. *ler* Hur som helst.. Förlåt… […]


Kommentera

