Avslöjande testresultat var inte särskilt chockerande o dejten med badkaret drar ut på tiden.. :)

Alltså… nu fastnade jag ju här ju… Tack så heeeeemskt mycket.. jävlastockholm! 😛


You’re Totally Sarcastic


You sarcastic? Never! You’re as sweet as a baby bunny.Seriously, though, you have a sharp tongue – and you aren’t afraid to use it.And if people are too wimpy to deal with your attitutde, then too bad. So sad.

 

 

 

 

 

 

 

How Sarcastic Are You?


If You Were Born in 2893…


Your Name Would Be: Vovv Yuu
And
You Would Be: A Feared Warrior

 

 

 

 

 

 

 

If You Were Born in 2893

 Nämen… alltså.. sånt här har jag inte tid med.. egentligen.. 🙂 Gillar mitt ”krigarnamn”.. Vovv… *asg*

Gonatt! Nu har jag en dejt med mitt badkar! bild från http://www.websmileys.com/happy4.htm

2 kommentarer on “Avslöjande testresultat var inte särskilt chockerande o dejten med badkaret drar ut på tiden.. :)”

  1. A skriver:

    Yeeeaaah! I´m totally sarcastic too! As if I care! *rycker på axlarna*

    Samt om jag var född år 2893 så skulle jag heta Kiku Umoro och vara en profet. Ytterst coolt. Kan man få börja nu?

    Ha det bästast!

    *kram*

  2. vhcbloggen skriver:

    Du är så söt! 😀
    Vilket team vi skulle vara (i framtiden också!) En profet och en fruktad krigare! Woooaaaoo! 😀


Kommentera

