Läppforskningens framsteg imponerar inte mycket o kvällsfunderingar på det där med singellivet.. Bara för att jag inte har nåt bättre för mig..

Mmmhmm… deeet förklarar saken… inte.. eller? *garvar* Länk

Saxat från AB:
”Är du singel och dina dejter alltid slutar på samma sätt kan det just bero på dina läppar.” Hmm… jag ska hålla tyst alltså? *garvar igen* Hysteriskt rolig undersökning ju! 😀

Min ”favoritursäkt” för att vara så oerhört oförskämd, genom att vara singel (som tydligen upprör en del vad det verkar), är den här:
”Jag har inte tid eftersom jag jobbar så mycket..”
Den är visserligen inte ”godkänd” hos de flesta frågeställare så då får jag hitta på nåt annat.. Och den här brukar få tyst på de:
”För att min personlighet suger” (eftersom en del tror att man, bara genom att vara söt, kan ”skaffa sig” en pojkvän lätt som en plätt.. icke!) 😉 Det kan också funka med ”För att jag är så j-a elak”… Oftast brukar det svaret generera i ett nervöst skratt och så blir det inte mer sagt om det.. (tack!) 😀

Kommentera

