Saxar från Gnesta, upphottade.. eh.. uppspottade menar jag ju.. VHC-spelare och knöl på nätet..

Saxat från GIKs sida:

”Tredje mötet på denna matchserie spelas borta på tisdagen där Värmdö står för motståndet. Värmdö har spottat upp sig från sin skrala start i serien, och kommer säkert att bjuda på tufft motstånd i sin egen ishall. 2006-11-09 08:00
Av Admin

Jajjemän! Att VHC ”spottat upp sig” är väl ett ganska tamt uttryck, men okej då… jag är ju faktiskt partisk.. 🙂 Grabbsen har plötsligt fått kraft, hittar mål, samarbetar.. Det kan bara bli bättre nu (o skulle nu coach läsa det här: Jag veeet att jag är överdrivet positiv, men sikta mot stjärnorna o nå trädtopparna.. 😛 )
Och som en av mina läsare skrev i ett mejl: ”Nu börjar segertåget!” Helt rätt! 😀

Idag andas kontoret fredagskänsla.. Det skrattas, chefen är (fortfarande) på tjänsteresa och telefonen är förvånansvärt tyst.. *suckar nöjt* Enda gruset i glaset är väl att nätet verkar ha knölat ihop sig.. Får se om det går att publicera det här då… 🙂

*efter ett antal försök* Nu då?

Määäh! Vart tog tiden vägen? 😉 Klockan är ju redan över ett ju! 😀

Kommentera

